هتلهای چهار ستاره معروف دبی
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

هتل گراند سنترال هتلی لوکس در میان هتل های ۴ ستاره در دبی است که با کیفیت تمام پذیرای توریست های تور دبی است که افتخار اقامت در این هتل را دارند. این هتل از نظر کیفیت خدمات، سرویس ها و امکانات در رتبه ی خوبی در میان هتل های دبی قرار دارد.امکانات رفاهی نظیر ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب از جمله سرویس هایی است که می توانید در تور دبی پاییز 94 از آن استفاده کنید. مزیت استخر روباز این هتل این است که می توانید در تور دبی در تمام فصل ها و تحت هر شرایط جوی از آن استفاده کنید.توریست هایی که در تور دبی تعطیلات پاییز 94 که به بدن سازی خود اهمیت می دهند می توانند طی سفر با استفاده از بخش بدنسازی هتل گراند سنترال، از برنامه خود عقب نمانند.سالن جلسه ی مجهز این هتل از جمله ویژگی های ممتاز آن است که توریست ها ی تور دبی می توانند جشن های بزرگ خود را در سالن ضیافت این هتل برگزار کنند.

 

 

 

اقامت در این هتل در تور دبی تعطیلات پاییز 94 را از دست ندهید.هتل چهار ستاره و لوکس کلاور کریک دبی هتلی مجلل و مدرن است که در منطقه مرکزی دیره دبی قرار گرفته است و امکان دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های توریستی شهر و مراکز تجاری را دارد . این هتل چهار ستاره تا فرودگاه بین المللی دبی و نهر دبی پیاده ، 10 دقیقه فاصله دارد. این مرکز اقامتی لوکس با برخورداری از ترانسفر رفت و برگشت رایگان، به برخی مراکز خرید و ساحل، آسایش گردشگران تور دبی را تضمین کرده تا آنها احساس رضایت بیشتری در تور دبی آذر 94 نمایند. شکل ظاهری هتل از معماری مدرن بهره برده و تشکیلات داخلی آن بسیار پیشرفته بوده و شامل امکاناتی مدرن و تزیینات زیبایی است. محیط هتل آرام و بکر بوده و پاکیزگی در آن بسیار شاخص می باشد. تمامی کارکنان هتل شبانه روز در تلاش هستند تا مطابق با نیاز های گردشگران تور دبی، خدماتی با کیفیت را به مسافران تور دبی ارائه نموده و نظرشان را جلب کنند. 

 

 

 

هتل رادیسون بلو دیره کریک دبی ،از هتل های 4 ستاره دبی در مرکز منطقه تجاری دبی یعنی دیره واقع شده است.اتاقهای هتل رادیسون بلو دبی از سالن نشیمن و میز کاری مجزا تشکیل شده اند. این اتاقها از تراسهای میز و صندلی دار برخودار بوده و به چشم انداز بسیار باشکوه وزیبای آبنمای دبی برای تماشای مسافران تور دبی تعطیلات آذر 94 مشرف هستند.  درحمام اختصاصی اتاق، وسایل شستشو، حوله حمام و ست کامل لوازم  موجود می باشد. روزنامه رایگان و بطری آب نوشیدنی نیز در اتاقها وجود دارد. در هتل ۱۶ غذاخوری بسیار بزرگ وجود دارد که انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت عالی در آن سرو می شود .

در این هتل تمام خدمات وامکانات برای سهولت در کار وآرامش مهمانان تور دبی در نظر گرفته شده است . اتاقهای  هتل رادیسون بلو  بسیار زیبا وبزرگ هستند و بیشتر به سبک عربی دکوراسیون بندی شده اند .در اتاقها ی هتل رادیسون بلو دیره کریک تمام امکانات برای مسافران تور دبی از جمله تلویزیون ، سیستم صوتی دیجیتال ، شبکه ماهواره ای ، باکس لباس، سرویس های بهداشتی بسیار شیک وتمیز و... وجود دارد. استخر شنای هتل 4 ستاره رادیسون بلو دیره کریک دبی روی پشت بام آفتاب گیر آن واقع شده است. امکانات رفاهی باشگاه بدنسازی هتل در تور دبی شامل حمام بخار، زمین پروژکتوردار تنیس و اتاق ماساژ می باشد. ایستگاه متروی یونیون در ۳۰۰ متری و موزه دبی و مرکز خرید امارات در کمتر از ۳ کیلومتری هتل واقع شده اند.غذاخوری ها شامل رستوران پالم گریل بوده که استیک کباب شده روی ذغال را سرو می کند و لیست متنوعی از نوشیدنی ها را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. علاقه مندان تور دبی به سفرهای دریایی نیز، می توانند شام خود را روی قایق های سنتی عربی بنام داهو صرف کنند.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: