هتلهای معروف کیش
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای معروف کیش

 

هتل شایان کیش یکی از بزرگترین و بهترین هتل های 5 ستاره کیش است که در مقابل بزرگترین اسکله تفریحی کیش بنا شده است. این هتل در زمینی به مساحت 55 هزار متر مربع واقع شده و از نظر دسترسی به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری تور کیش و فرودگاه، در کوتاه ترین حالت ممکن قرار دارد. هتل شایان کیش دارای 195 اتاق می باشد و این هتل در سال 1388 به جمع هتل های پارس پیوست و از آن پس با نام هتل پارس شایان کیش شناخته می شود.از جمله این تسهیلات این هتل برای مسافران تور کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پذیرش رایگان برای کودکان زیر پنج سال , ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهى و ترانسفر رفت بازار , اينترنت وايرلس , جشن شبانه شايان هر شب از ساعت 12:30 الى 3بامداد برای گردشگران تور کیش, سالن بيليارد , رستوران فرانسوى , رستوران شمبلير , رستوران سنتى باغ بهشت , کافى شاپ و فست فود , استخر سر باز , فضاى سبز , بهترين موقعيت جغرافيايى در جزيره.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را به سمت خود در تور کیش خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی در تور کیش میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس برای گردشگران تور کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

هتل ساحلی 3 ستاره تاپ دیدنیها کیش از جمله هتلهای معروف و قدیمی اما بازسازی شده پرطرفدار جزیره کیش است که هم ساحل اختصاصی دارد و هم رستوران با کیفیت و معروف که با غذاهای مختلف و با کیفیت و موزیک زنده خود میهمانان بسیاری را در تور کیش حتی اگر در هتل دیدنیها هم اقامت نداشته باشند بوسیله سرویس های مخصوص رستوران در سطح جزیره کیش به سمت خود در تور کیش میکشاند. هتل دیدنیها  دارای 28  سوئیت و 112  تخت می باشد. هتل دیدنیهای کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها , اینترنت پرسرعت وایرلس رایگان , لاندری, روم سرویس, رستوران با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام , اقامت در ویلاهای لوکس ساحلی با دید دریا, 20% تخفیف ناهار , 30% تخفیف کافی شاپ , 20% تخفیف پینت بال برای گردشگران تور کیش می باشد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: