نوشته شده توسط : تینا

آبنمای دبی

دبی دارای جاذبه تور دبی تابستان 97های طبیعی زیادی نیست اما دولت آن با با ساخت جاذبه های گردشگری تلاش برای جذب توریست کرده اند. آبتور دبی بهار 97 نمای موزیکال دبی  یکی از زیباترین فواره های جهان است و به عنوان یکی از دیتور دبی خرداد 97دنی های جذاب شهر دبی محسوب می شود. این آب نما دارای 6600 چتور دبی فروردین 97راغ در 25 رنگ متفاوت است  که در مساحتی به اندازه ی 30 هکتار در دیاچه مصنوعی برج خلیفه در مرکز شهر واقع شده است. آب نمای موزیکال آب را با حجم 83000 لیتر دتور دبی اردیبهشت 97ر هر لحظه در هوا اسپری می کند و روبات ها آب را به رقص در می آورند.

ساعات بازدید اجرا ها در روزهای جمعه و شنبه 1:30 و 2:00 بعد از ظهر و 6 تا 11 بعد از ظهر، در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه 1:00 و 1:30 بعدازظهر و 6 تا 11 بعدازظهر به مدت 30 دقیقه یکبار برای مسافرین تور دبی می باشد.

 

آبنمای دبی

 

آبنمای دبی 


پارک آبی آتلانتیس

یکی از هیجان انگیزترین و مفرحتور دبی تابستان 97 ترین جاذبه های گردشگری و تفریحی دبی، پارک آبی آتلانتیس است که اتور دبی بهار 97ز مدرن ترین و جذاب ترین پارک های آبی دبی به شمار می رود. این پارک در محوطه خاتور دبی اردیبهشت 97رجی هتل آتلانتیس در جزیره جمیرا واقع شده است. به قدری این پارک بی نظیر است که اکثر مسافرین تور دبی فقط به دلیل این پارک در این هتل اقامت می کنند. از امکانات این پارک می توان به آکواریومی بسیار دیدنی، انواع سرسرتور دبی فروردین 97ه های وحشت آور و هیجان انگیز، برای کودکان جایگاه ویژه ای برای بازی و تفریح، رستوران ها، سرزمین دلفین ها که در دسترس بازدیکنندگان است اشاره نمود.

هزینه بازی های این پارک در ساعات مختلف متفاوت استتور دبی خرداد 97. پارک آبی آتلانتیس یکی از پیشنهاد های ویژه به حساب می آید.

 

 

پارک آبی آتلانتیس

 

پارک آبی آتلانتیس 

 


جزیره جهانی دبی

جزایر جهانی دبی (The World Islands) یکی از متور دبی تابستان 97عروف ترین و اصلی ترین مکان های تور دبی فروردین 97دیدنی و جذاب دبی است. این جرایر مصنوعی متور دبی بهار 97تشکل از 300 جزیره است که به شکل قاره های جهان ساخته و طراحی شده است. اندازه هر جزیره  تقریبا از ۲۳٬۰۰۰ متر مربع تا ۸۴٬۰۰۰ متر مربع متفاوت است و ارتفاع آنها  بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر از سطح دریا می باشد. این جزایر توسط یک موج شکن بیضوی شکل احاطه شده‌است. برای طی مسافت بین جزایر اتور دبی اردیبهشت 97ز طریق هلیکوپتر و قایق استفاده میشود . این جرایر در 4 کیلومتری سواحل دبی واقع شده اند.  ساخت این جزایر هزینه بسیار در بر داشته است و فعلا در دست ساخت می باشد. مسافرین تور دبی و سرمایه گذاران می توانند با پرداخت  ۱۵ میلیون دلار تا ۴۵ میلیون دلار این جزایر را تور دبی خرداد 97خریداری کنند.

 

 

جزیره جهانی دبی

 

جزیره جهانی دبی

 


پیست اسکی سرپوشیده دبی

در سال 2005 بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا در تور دبی تابستان 97دبی افتتاح شد. این پیست در مرکز خرید مول امارات دبی واقع شده است و مدیریت آن به عهده یکی از ثروتمندان عرب می باشد. در این پیست 5 مسیر اسکی به طول 400 متر وجود دارد که به ظرفیت 1500 نفر اسکی باز می باشد. در پیست استور دبی بهار 97کی دبی تمامی وسایل و لباس های مخصوص اسکی وجود تور دبی خرداد 97دارد تا گردشگران عزیز تور دبی نیازی به  حمل وسایل اسکی نداشته باشند. جالب توجه است که این پیست اسکی میزبان مسابقات بین المللی اسکی نیز می باشد. 

در پیست اسکی سرپوشیده  دبی 6000 تن برف خالص و سفید وجود داتور دبی فروردین 97رد که با روشی مهندسی شده و ترکیبات شیمیایتور دبی اردیبهشت 97ی هر صبح تولید برف میکنند و برای سرد نگه داشتن محیط و جلو گیری از آب شدن دانه های برف و تبدیل نشدن پیست به استخری بزرگ از آب، از پیشرفته ترین وسایل سرمایشی استفاده می کنند. در اینجا انواع وسایل بازی کودکان و  همچنین محلی برای ساخت مجسمه های یخی وجود دارد تا مسافرین  عزیر خاطره ای هیجان انگیز و شادی را داشته باشند.

 

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 

پیست اسکی سرپوشیده دبی

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,تفریحات دبی,پیست اسکی سرپوشیده دبی,جزیره جهانی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 28796
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی از بهترین هتل تور لحظه آخری دبیهای 4 ستاره می باشد که در قلب دبی واقع شده است. موقعیت مکانی هتل بسیار مناسب می باشد و به ایستگاه مترو الرقه نزدیک است. این هتل دارای 133 اتاق است که تمامی اتاق های مجهز به امکانات لوکس و عالی می باشند. فاصله هتل اونیو دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 3.9 کیلومتر می شود. مرکز خرید سیتی سنتر دبی در فاصله ی 1.4 کیلومتری از هتل اونیو دبی قرار دارد. گردشگران تور دبی می توانند از جاذبه های گردشگرتور دبی تابستان 97ی و تاریخی که در اطراف هتل قرار دارند مانند بازار طلا، بازار ادویه، نهر دبی و موزه HERITAGE VIتور دبی اردیبهشت 97LLAGE دیدن نمایند.

امکانات هتل اونیو دبی شامل رستوران، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، بیتور دبی بهار 97لیارد، کافی شاپ، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، اتاق جلسه، صندوق امانات، خشکشویی، مینی بار رایگان، اینترنت WiFi، تور دبی خرداد 97پذیرش 24 ساعته و ... می باشند.

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

هتل اونیو دبی

 


هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی از بهترین هتل های 4 ستارتور لحظه آخری دبیه در منطقه دیره دبی می باشد. این هتل دارای 210 اتاق مجهز به تلویزیون، اینترنت، مینی بار، تهویه مطبوع، تلفن و ... می باشد. فاصله تور دبی خرداد 97هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه می شود. هتل حیات پالاس دبی تا مرکز خرید سیتی سنتر 2 کیلتور دبی تابستان 97ومتر فاصله دارد. گردشگران تور دبی می توانند از ایستگاه مترو الرقه که در 400 متری هتل حیاتتور دبی بهار 97 پالاس دبی قرار دارد استفاده تور دبی اردیبهشت 97نمایند. از امکانات هتل حیات پالاس دبی می توان به 2 رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، صندوق امانات، خدمات نگهداری از کودک و ... اشاره کرد.

هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی

هتل حیات پالاس دبی

 


هتل ابجار گرند دبی

هتل 4 ستاره ابجار گرند دبی در منطقه دیره دبی واقع شده استور لحظه آخری دبیت. ایستگاه مترو ابوهیل تا این هتل 100 متر فاصله دارد. فاصله هتل ابجار گرنتور دبی خرداد 97د دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 5 دقیقه می شود. این هتل دارای تور دبی بهار 97192 اتاق با طراحی و دکوراسیون زیبا و امکانات عالی می باشد. در نزدیکی هتل مرکز تجاری دبی نیز قرار دارد. امکاناتی که هتل ابجار گرند دبی به مسافران و گردشگران تور دبی ارائه می دهد شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی،تور دبی تابستان 97 ماساژ، اتاق بخار، صرافی، سالن زیبایی، ترانسقر فرودگاهی، صندوق امانات، اینترنت وای فای، سالن جلسه وتور دبی اردیبهشت 97 ... هستند.

هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند دبی

هتل ابجار گرند دبی

 


هتل رامادا دیره دبی

هتل رامادا دیره دبی از دسته هتل های 4 ستاره می تور دبی بهار 97باشد. این هتل دارای 173 اتاق مجهز به کلیه امکانات می باشد. در نزدیکی هتل رامادا دیره دبی ایستگاه مترو قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 5 کیلومتر و تا مرکز خرید سیتی سنتور دبی اردیبهشت 97تر 4 کیلومتر می شود. امکاناتی که هتل رامادا دتور دبی تابستان 97یره دبی برای مسافران و گردشگران تور دبی فراهم آورده است شاملتور دبی خرداد 97 رستوران، استخر روباز، سونا، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی، اتاق جلسه، لاندری، پارکینگ، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت و ... هستند.

هتل رامادا دیره دبی

هتل رامادا دیره دبی

هتل رامادا دیره دبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های مجهز دبی,هتل های 4 ستاره دبی,هتل رامادا دیره دبی,هتل ابجار گرند دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کرون پلازا دبی

هتل 5 ستاره کرتور دبی تابستان 97ون پلازا دبی در خیابان شیخ زائد روبروی مرکز همایش های بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه می شود. دسترسی راحت به جاذبه هاتور دبی اردیبهشت 97ی توریستی همچون برج الخلیفه، برج العرتور دبی خرداد 97ب و پارک آبی سبب شده تا گردشگران تور دبی این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. این هتل دارای 568 اتاق که تمامی اتاق های این هتل دارای حمام اختصاصی با وان، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، خدمات شبانه روزی، اینترنت بیسیم رایگان می باشند. هتل کرون پلازا دبی دارای 13 رستوران نیز می باشد.

امکانات هتل کرون پلازا دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استور دبی بهار 97تخر، سونا، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت، استور دبی فروردین 97کواش، سرویس نگهداری از کودکان، پارکینگ و ... هستند.

 


هتل آرمانی دبی

هتل آرمانی دبی از بهترین هتل هایتور دبی تابستان 97 5 ستاره دبی می باشد که در منطقه شیخ زاید و در کنار برج خلیفه واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاهتور دبی اردیبهشت 97 مترو و ایستگاه اتوبوس 1 کیلومتر است که دسترسی را برای گردشگران تور دبی آسان نموده است.تور دبی فروردین 97 هتل آرمانی دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای 160 اتاق با امکانات تلویزیون صفحه تخت، چای/قهوه ساز، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی، سشوار و اینترنت رایگان می باشتور دبی خرداد 97د. هتل آرمانی دبی دارای 7 رستوران است.

امکانات هتل آرمانی دبی شامل پذیرش شبانه روزی، رستوران،تور دبی بهار 97 کافی شاپ، استخر، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز اسپا، سونا، جکوزی، مرکز سلاتور دبی اردیبهشت 97مت، حمام ترکی، آرایشگاه، سالن جلسه و ... می باشد.

 


هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی از هتل هاتور دبی تابستان 97ی 5 ستاره مجلل و بزرگ دبی می باشد که در منطقه جمیرا واقع شتور دبی خرداد 97ده است. این هتل دارای 26 طبقه است که نهمین ساختمان بلند دبی می‌باشد. هتل جمیرا بیچ دبی با مرکز شهر دبی حدود 14 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 598 اتاق با امکانات لوکس می باشد و تعدادی از این اتاق ها بالکن دار هستند. هتل جمیرا بیچ دبی دارای 16 رستوران و 5 استخر است.

امکانات هتل جمیرا بیچ دبتور دبی فروردین 97ی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، باشگاه بدنسازی، تور دبی اردیبهشت 97سونا، جکوزی، حمام ترکی، پارک آبی، زمین تنیس، والیبال و بسکتبال، ماساژ، مرکز اسپا، ساحل اختصاصی، محوطه بازی کودکان، اتور دبی بهار 97تاق جلسه، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، خدمات معلولین، نگهداری از کودکان و ... می باشند.

 


هتل آئوریس پلازا دبی

هتل آئوریس پلازا دبی از هتل هاتور دبی تابستان 97ی 5 ستاره دبی است که در منطقه البرشا شهر دبی واقع شده است. این هتل فقط 5 دقیقه با مرکز خرید امارات فاصله دارد. از ویژگی های منحصربه فرد این هتل موقعیت بی نظیر آن می باشد که مرکز اسکی در 300 متری، بازار امارات در 500 متری، پارکتور دبی خرداد 97 البرشا در 2 کیلومتری و برج العرب در 5 کیلومتری این هتل قرار دارند. هتل آئوریس پلازا دبی دارای 14 طبقتور دبی اردیبهشت 97ه و 337 اتاق با امکانات لوکس می باشد. هتل آئوریس پلازا با مرکز شهر دبی حدود 16 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللیدبی 30 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل آئوریس پلازا دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، سوناتور دبی فروردین 97، جکوزی، باشگاه بدنسازی، ماساژ، مرکز اسپا، زمین بازیتور دبی بهار 97 کودکان، صندوق امانت، ترانسفر فرودگاهی، امکانات برای معلولین، اینترنت WiFi، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو و ... هستند.

 



:: برچسب‌ها: معرفی هتل های خوب دبی,هتل های معروف دبی,امکانات هتل هتل آئوریس پلازا دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی یکیتور دبی بهار 97 از بهترین و لوکس ترین هتل های دبی می باشد که در مرکز دیره قرار دارد. این هتل دارای 249 اتاق که مجهز به اینترنت وای فای، تهویه هوا، وان جکوزی، چای و قهوه ساز، بطری آب رایگان، نظافت روزانه، میز تحریر، لوازم اتو، میتور دبی اردیبهشت 97نی بار، تلویزیون کابلی و ماهواره متور دبی خرداد 97ی باشد. فاصله هتل تا ایستگاه متروی الریگا 5 دقیقیمت تور دبیقه می شود. هتل تاج پالاس دبی 6 غذاخوری دارد که شامل غذاهای هندی، آسیایی و عربی می باشند. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه فاصله دارد. نزدیکی به مراکز خرید دبی و دسترسی آسان به تمام نقاط دبی از ویژگی های منحصر بفرتور دبی تابستان 97د این هتل محسوب می شود.

امکانات هتل تاج پالاس دبی شامل پتور دبی فروردین 97ذیرش 24 ساعته، رستوران، استخذ روباز در بام هتل، سونا، مرکز بدنسازی، ماساژ، مرکز سلامت آب گرم، اسپاتور دبی بهار 97، ترانسفر فرودگاهی، صرافی، فروشگاه، آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، کرایه اتومبیل، خدمات تورها، مرکز تجارت، فکس وکپی و ... می باشند.

 


هتل برج العرب دبی

هتل برج العرب دبی از بهترین هتل های لوکس و مدرن دبی می باشد که با 321 متر ارتفاعتور دبی تابستان 97 چهارمین هتل بلند دنیا می باشد. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. از نظر معماری و طراحی هتل برجتور دبی بهار 97 العرب دبی بر روی جزیره ای مصنوعی ساخته شده که با فاصله 280 متری ساحل جمیرا توستور دبی بهار 97ط پل منحنی شکلی به ساحل جمیرا متصل شده استتور دبی فروردین 97. این هتل دارای 202 اتاق می باشد که کوچک‌ترین اتاق هتل 169 و بزرگ‌ترین اتاق آن 780 متر مربع مساحت دارند. این هتل دارای رستوران های مجللی می باشد که یکی از آنها به نام المنتها است، که در ارتفاع 200 متری واقع شده و منظره‌ای از دبی را به نمایش می‌گذارد و توسط یک پایه از هر دو طرف دکل محافظت می‌شود و توسط یک آسانسور شیشه‌ای دسترسی به آن ممکن می‌باشد. رستوران دیگر اینتور دبی اردیبهشت 97 هتل المهارا (به معنی صدف) می‌باشد که دسترسی به آن توسط یک زیر دریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است و آکواریوم‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد. این آکواریوم‌ها دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب است.

امکانات هتل برج العرب دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، حمام بخار، ماساژ، باشگاه ورزشی، ساحل اختصقیمت تور دبیاصی، پارک آبی رایگان، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، ترانسفر رایگان لوکس و ... می باشد.

 


هتل آتلانتیس دبی

هتل 5 ستاره آتلانتیس دبی از بهتتور دبی بهار 97رین و مجلل ترین هتل های دبی می باشد که در جزیره نخل جمیرا قرار دارد. این هتل دارای 1539 اتاق استاندارد، اتاق لوکس، اتاق دلوکس، اتاق کینگ، اتاق مخصوص ماه عسل، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین، اتاقهای VIP و سوئیتتور دبی تابستان 97های مجلل می باشد. امکانات اتاق ها شامل گاوصندوق، مینی بار، جکوزی، یخجال، تلویزیون، سشوار، تلفن و اینترنت هستند. فاصله هتل آتلانتیس دبی تا فروشگاه امارات و برج الخلیفه 20 دقیقه است و همچنین کلوپ گلف امارات در فاصلتور دبی بهار 97ه 3 کیلومتری هتل قرار دارد. نزدیکی ایستگاه مترو به این هتتور دبی فروردین 97ل فاصله آن را با مراکز خرید و تجاری دبی آسان و نزدیکتر نموده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 40 دقیقه می شود. در رستوران یوان این هتل انواع غذاهای چینی و در رستوران نوو هم غذاهای چینی و عربی سرو می شود.تور دبی اردیبهشت 97

امکانات هتل آتلانتیس دبی شامل پذیرش 24 ساعته، رستوران، استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز سلامت و آبگرم، پیشرفته ترین پارک آبی خاورمیانه، مرکز بدنسازی، تنیس، پینگ پنگ، زمین گلف، زمین بازی کودکان، استخر دلفین، اتاق بازی های رایانه ای، سرویس نگهداری کودکان، فروشگاه، لباسشوییقیمت تور دبی، خشکشویی، اتوکشی، کرایه اتومبیل و ... هستند.

 


هتل حیات ریجنسی دبی

هتل حیات ریجنسی دبی از هتل هتور دبی بهار 97ای پنج ستاره خوب دبی به شمار می رود. که در دیره یک منطقه باستانی واقع شده است. گردشگران تور دبی می توانند با یک پیاده روی 5 دقیقه ای بقیمت تور دبیه بازار طلای مشهور، بازار ادویه و بازار پارچه بروند. فاصلتور دبی تابستان 97ه هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 8 کیتور دبی اردیبهشت 97لومتر می شود. هتل حیات ریجنسی دبی دارای 421 اتاق مشرف به ختور دبی بهار 97لیج فارس با امکانات لوکس می باشد.

امکانات هتل حیات ریجنسی دبی شامل پذیرش 24 تور دبی فروردین 97ساعته، رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، زمین گلف، ماساژ، باشگاه، اسکی روی یخ، اسپا، فروشگاه، پارکینگ، لاندری، سالن کنفرانس، لاندری، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، صرافی، آرایشگاه و ... می باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی,هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

ارگ آنکارا ترکیه

یکی از جاذبه های تاریخی شهر آنکارا ارگ می باشد که نمادی از ترکیه و تور ترکیه تابستان 97شهر آنکارای قدیم است. این شهر در دوران باستان تور ترکیه بهار 97مهر تور ترکیه خرداد 97شراب بوده است. در دوره ی غلاطیه ها این برج با ارتفاع 16 متر دتور ترکیه فروردین 97ر تپه ای بنا شد و بعد ها توسط رومیان بازسازی شده است. معماری متفاوت و قدیمی این برج نمایی دیگر به شهر داده است. 

به نوعی ارگ آنکارا بام این شهر است که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند سطح شهر را تماشتور ترکیه اردیبهشت 97ا کنند و لذت ببرند.

 

 

ارگ آنکارا ترکیه

 

ارگ آنکارا ترکیه


گومبت بدروم ترکیه

یکی از دیدنی های بدرم شهر گومبت است که در دو کیلومتری بدروم واقع شده است. این تور ترکیه تابستان 97شهر هر ساله توریستان و گردشگران زیادی تور ترکیه خرداد 97را به خود جذب میکند. زیرا یهترین هتل ها و تفریحات در آن واقع شده است. مسافرین عزیز تور ترکیه که علاقه مند به تفریح و نشاط هستند می توانند بعد از گذراندتور ترکیه بهار 97ن ساعتی در شهر بدروم به منطقه گومبت بیایند و روزی مهیج را برای ختور ترکیه فروردین 97ود رقم بزنند. تور ترکیه اردیبهشت 97

وجود سواحل کم عمق و طولانی و در کنار آن انواع وسابل بازی آبی یکی از ویژگی های این منطقه می باشد.

 

 

گومبت بدروم ترکیه

 

گومبت بدروم ترکیه

 


میدان کناک ازمیر ترکیه

از دیدنی های شهر اتور ترکیه تابستان 97زمیر می توان به میدان کناک اشاره نمود که این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر بسیار معروفتور ترکیه خرداد 97 است. این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد. این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که دتور ترکیه اردیبهشت 97ر سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده است در کناتور ترکیه بهار 97ر این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است. 

مسافرین تور ترکیه و عکاسان می توانند از این متور ترکیه فروردین 97یدان دیدن کنند و لذت ببرند.

 

 

میدان کناک ازمیر ترکیه

 

میدان کناک ازمیر ترکیه

 

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,مکان های تفریحی ترکیه,جاذبه های توریستی ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

یکی از شهرهای توریستور ترکیه بهار 97تی ترکیه بدروم است که مرکز تفریح ترکیه می باشد که در سواحل دریای اژه قرار گرفته است. در این مرکز تفریحی انواع تفریحات برای تمام سنین وجود دارد. مسافرین تور ترکیه می توانند با خیال راحت در این متور ترکیه خرداد 97رکز تفریحی در کنار خانواده لذت ببرند. تور ترکیه تابستان 97

پایه این شهر بر گردشگری مچرخد علاوه براین صنعت کشتور ترکیه اردیبهشت 97تی رانی در این شهر نیز بسیار رونق دارد.

 

 

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

 

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

 


موزه‌ی مو ترکیه

موزه مو آوانوس در شهر آوانوستور ترکیه بهار 97 ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافر تور ترکیه می باشد. در این موزه هزاران دسته مو در معرتور ترکیه اردیبهشت 97ض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد. البته بسیاری از گردشگران نتور ترکیه تابستان 97یز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند.

تقریبا در این موزه 16 هزار تار مو مساتور ترکیه خرداد 97فریت همراه با نوشته هایشان قرار دارد.

 

 

موزه مو ترکیه

 

موزه مو ترکیه

 


شهرک Sakl Kent ترکیه

این شهرک در فاصله 50km آنتالیا ترکیه قرار تور ترکیه بهار 97دارد. این شهرک ایده آل برای ورزش های زمستانی، این شهر در قسمت شمالی منطقه باتلاقهای كوهستانی باكیرلی و در ارتفاع تقریبی 1750-1900 متری از سطح دریا واقع شده است. در ماههای مارس و آوریل متور ترکیه تابستان 97سافران علاوه بر اینكه می توانند صبح هنگام در این ارتفاعات به ورزش اسكی بپردازند این امكان را خواهید داشت تا غذای مورد علاقه خود را كه شاید خوراک ماهی باشد در این محل میل كنند. و همچنین در ارتفاعات پایین تر نتور ترکیه اردیبهشت 97یز میتوان به ورزش موج سواری و شنا پرداخت و در صورت علاقه حمام آفتاب گتور ترکیه خرداد 97رفت. همچنین در این شهرک میتوان از نزدیک شدن به حیات وحش آن منطقه كه شامل حیواناتی چون آهو و بزكوهی می باشد از طبیعت اطرافتان لذت ببرید. مسافرین تور ترکیه می توانند به همراه خانواده اوقات خوشی را در کنار هم سپری می کنند.

 

شهرک Sakl Kent ترکیه

 

شهرک Sakl Kent ترکیه



:: برچسب‌ها: مراکز تفریحی ترکیه,بهترین تفریحات ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید مال استانبول

از بزرگترین مراکز ختور ترکیه بهار 97رید ترکیه می توان به مرکز خرید مال استانبول اشاره کرد که هر ساله میزبان متور ترکیه فروردین 97یلیونها توریست است بالاخص ایرانیان. این مرکز خرید شامل 5 ساختمان با 83 پله برقی و 42 آسانسور است که توسط مسیرهای خاصی در وسط سالن های خرید بهم متصل شده اند. در این مرکز خرید بیش 350 برند روز دنیا، انواع رستوران ها و کافه ها، پارکهای بازی که تمام سنین در آن سقیمت تور ترکیهرگرم خواهند شد و ...وجودتور ترکیه اردیبهشت 97 دارد که مسافرین تور ترکیه قطعا خریدی دلپذیر خواهند داشت.

گفتنی است که یکی از بزرگترین سالن های سینما و تئاتر شهر استانبول در این مرکز تجاری وجودتور ترکیه تابستان 97 دارد که ظرفیتی 3050 صندلی دارد. فروشگاه های این مرکز تجاری شامل لوازم خانگی، فروشگاه های پوشاک زنانه و کودکان، پوشاک مردانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، فروشگاه اسباب بازی و قسمت خوشمزه و خوراکی های متنوع می باشند.

این مرکز تجاری در تمام روزهایتور ترکیه خرداد 97 هفته از ساعت 10 صبح تا 10 شب در خدمت مسافرین عزیر است. 

آدرس: ترکیه ، استانبول ، بشکشهیر ، محبوتبی ، بولوار سلیمان دمیرل

 

 

مرکز خرید مال استانبول

 

مرکز خرید مال استانبول

 


مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید جواهیر ششمین تور ترکیه بهار 97مرکزخرید بزرگ در دنیا است که دارایتور ترکیه فروردین 97 6 طبقه با 343 فروشگاه با برند های معروف و مطرح دنیا می باشتور ترکیه اردیبهشت 97د. مرکز خرید جواهیر دارای 38 رستوران با سرو غذاهای خارجی و سنتی ترکیه،12 سالن سینما و تئاتر، شهربازی مخصوص کودکان و 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت 2500 خودرو نیز می باشد. در این مرکز خرید مسافران تور ترکیه می توانند از هر آنچه که مد نظر دارند از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را تهیه و خریداری نمایند. تور ترکیه تابستان 97

طبقه اول این مرکز خرید شامل فروشگا های لتور ترکیه خرداد 97وازم خانگی، طبقه دوم و سوم شامل فروشگاه های پوشاک، طبقه چهارم مختص بورس ساعت و کیف و کفش وقیمت تور ترکیه صبقه پنجم وششم شامل خوراکی ها و انواع رستوران ها می باشند. 

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 

مرکز خرید جواهیر استانبول

 


مرکز خرید زورلو استانبول ترکیه

برای خرید کالاهای لوکس و برند،مرکز خرید زورلو استانبول ترکیه برای گردشگران تور ترکیه بهترین انتخاب می شود.فروشگاه هایی با حضور برندهای روز دنیا مانند:گابانا،دیور،تیفانقیمت تور ترکیهی،سنت لورن،ولنتینو و ... در کنار مراکز خرید جدیدترین محصولات اپل،تور ترکیه خرداد 97خریدی مطلوب را برای مسافران تور ترکیه بهار 97 تور ترکیه به وجود آورده است.این مرکز خرید مدرن دارای سالن های سینمایی با گنجایش 1600 نتور ترکیه اردیبهشت 97فر می باشد.همچنین این مرکز خرید،دارای هتلی با 132 اتاق و 49 سوئیت مجهز به امکانات رفاهی کاملی می باشد.مرکز خرید زورلو از ساعت 10 صبح تا 10 شب در روزهای تعطیل هم باز می باشد.

مرکز خرید زورلو استانبول ترکیه

مرکز خرید زورلو استانبول ترکیه

مرکز خرید زورلو استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه,مراکز خرید استانبول,مراکز خرید خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دلفین بوتانیک ترکیه آلانیا

 

هتل پنج ستاره دلفین بوتانیک آلانیا ترکیه در ساحل شن های طلایی قرار دتور ترکیه بهار 97ارد. این هتل دارای خدمات و امکاناتی چون 617 اتاق با ظرفیت 125تور ترکیه تابستان 974 نفر است با دکور داخلی زیبا و بستور ترکیه فروردین 97یار شیک، اتاق های راحت، فضای باز و تیم حرفه ای هتل داری را داراست. اتاق های استاندارد این هتل ترکیه بیست و هفت متر میباشد و دارای امکاناتی مثل وان حمام، سیستم تهویه هوای مرکزی، تلویزیوتور ترکیه خرداد 97ن با ماهواره، مینی بار، سشوار، تلفن و صندوق امانات میباشد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به استخر سرپوشیده،تور چارتر ترکیه سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ، بیلیارد، میز پینگ پنگ، زمین گلف،‌رستوران، کافی شاپ، باغ،تور ترکیه اردیبهشت 97 فروشگاه و ... اشاره کرد.

هتل دلفین بوتانیک ترکیه آلانیا

هتل دلفین بوتانیک ترکیه آلانیا

هتل دلفین بوتانیک ترکیه آلانیا

 


هتل دلفین دلوکس آلانیا ترکیه

هتل  دلوکس آلانیا ترکیه در ساحل شن های طلایی واقع شدتور ترکیه بهار 97ه است. این هتل بهترین خدماتور ترکیه اردیبهشت 97ت و جالب ترین سرگرمی های آبی و آفتابی را برای مسافران تور ترکیه در بردارد. این هتل 5 ستاره دارای رستوران مرکزی ( اصلی ) ، شش رستوران آلاکارته ( که شامل رستوران ایتالیایی، مکزیکی، چتور ترکیه خرداد 97ینی، سوشی، دریایی و ترکی) ، دوازده کافه و کافی شاپ ، دو استخر روباز، سه استور ترکیه فروردین 97تخر برای کودکان ، استخر آب گرم و سرپوشیده ، پارک آبی به همراه چهار سرسره میباشد. همچنین شامل لونا پارک ، حمام تور ترکیه تابستان 97ترکی ، سونا ، جکوزی ، سالن بدنسازی، کلاب ، سینما، اتاق تلویزیون و اتور چارتر ترکیهینترنت در لابی میباشد.

هتل دلفین دلوکس آلانیا ترکیه

هتل دلفین دلوکس آلانیا ترکیه

 


هتل گلدن راک ترکیه کمر

امکانات این هتل شامل استخر روباز و ساحل اختصاصیتور ترکیه بهار 97 ، اتاقها مجهز به سيستم تهويه مطبوع، مجهتور ترکیه تابستان 97ز میباشد. همچنین این هتلترکیه دارای يک صرافي نيز میباشد. همچنین اگر مسافرين تور ترکیه تمایل داشته باشند ترانسفر فرودگاهی برای آنها در نظرتور ترکیه خرداد 97 گرفته میشود. دیگر امکانات این هتل شامل دوچرخه سواری(دوچرخه رایگان) ، خانه داری ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل و سرویس ایاب و ذهابتور ترکیه فروردین 97 (مشمول هزینه) میباشتور ترکیه اردیبهشت 97د. همچنین دارای پذیرش شبانه روزی ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ ، منطقه بدون سیگار و امکاناتور چارتر ترکیهت باربیکیو میباشد.
هتل گلدن راک ترکیه کمر

هتل گلدن راک ترکیه کمر

 


هتل واسرمان ترکیه کمر

 

امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل ماساژ ، استخر روباز ، تور ترکیه بهار 97سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرباز (فصلی) می باشد. همچنین این هتل دارای خدمات نگهداری کودکان است و همچنین دارای زمین بازی مخصوص کودکان تا خوانواده ها سفری پر خاطره و با آرامش را سپری کنند. اين هتل ترکیه داراي 47 اتاق است. مسافرا میتوانند در باغ این هتل استراحت کنند.  همچنین این هتل دارای برنامه های گردشی نیز برای مسافران تور ترکیه میباشند. دیگر امکانات این هتل شامل کاریوکی ، اتاق های خانوادگی ، کرایه دوچرخه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویتور ترکیه اردیبهشت 97ی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کتور چارتر ترکیهشی ، بسته های نهار ، ختور ترکیه خرداد 97دمات تورها ، فکس و کپی ، خدمات تهیه بلیط ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ، منوهای رژیمی و پذیرش و ترخیص اختصاصی ، رستوران، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه ، بار ، باغ ، امکانات باربیکیو ، کتابخانه ، رستوران ،تور ترکیه فروردین 97 بوفه و بار مخصوص تنقلات میباشد.

هتل واسرمان ترکیه کمر

 

هتل واسرمان ترکیه کمر

 



:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,امکانات هتل های خوب ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه روی تنگه بسفر تور لحظه آخری ترکیهقرار دارد و وظیفه آن متصل کردن بخش اروپایی این شهر به بخش آسیایی آن است. این پل در سال 1973 افتتاح شد. این پل از نوع معلق است و جنس آن از فولاد است. گیلبرت رابرت و ویلیام براون به طور مشترک طراحی این پل را بر عهده داشته اند. پل بسفر بیش از یک کیلومتر طول داشته و فاصتور ترکیه استانبولله آب تا سطح پایینیتور ترکیه بهار 97 پل 64 متر است. این پل زمانی طولانی ترین پل معلق در جهان بود اما اکنون رتبه آن به 22تنزل یافته استتور ترکیه تابستان 97. پل بسفر اولین پلی بود که روی تنگه بسفر افتتاح شد اما اکنون دو پل دیگر نیز بر روی این تنگه قرار دارند. روزانه حدود 18000 الی 20000 وسیله نقلیه از روی این پل عبور می کنند. شما مسافران تور ترکیه می توانید در طول سفر خود از این پل زیبا دیدنتور ارزان ترکیه کنید.

پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه

پل بسفر استانبول ترکیه

 


مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد بتور ارزان ترکیهه خاطر معماری شگتور لحظه آخری ترکیهفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مستور ترکیه تابستان 97جد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احتور ترکیه بهار 97مد، در روزهای ستور ترکیه استانبوله شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقهتور ترکیه تابستان 97 مند هستید حتما با تور ترکیه همراه شوید .

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبدتور لحظه آخری ترکیه آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الههتور ترکیه استانبول آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌هایتور ترکیه بهار 97 بزرگ و بلند ساخته شده بود. تور ارزان ترکیهدر کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بوتور ترکیه تابستان 97د. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد.

 

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

 


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جتور لحظه آخری ترکیهزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی اتور ترکیه تابستان 97ستانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . این مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور ترکیه بهار 97تور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مستور ترکیه استانبولجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

این مسجد شتور ارزان ترکیهامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند.

 

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

 

پارک مینیاتورک استانبول

 

ترکیه یکی از کشورهایی است که به تور لحظه آخری ترکیهدلیل دارا بودن مناطق دیدنی بسیار هر ساله میزبان توریست های بسیاری است. در شهر اتور ترکیه بهار 97ستانبول در سال 2002 پارکی را ساختند تور ارزان ترکیهتا از تمامی آثار تاریخی و دیدنی های ترکیه و استانبول ماکت هایی مینیاتوری بسازند تا هتور ترکیه استانبولم نمادی از این کشور باشند هم اگر مسافرین عزیز تور ترکیه زمان کافی برای دیدن تمامی مناطق را ندارند با دیدن از این پارک انگار که تمامی آنها را دیده اند.

مسافرین عزیز می توانند همه رتور ترکیه تابستان 97وزه از 10 صبح تا 19 بهد از ظهر از این پار دیدن نمایند.

 

 

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

 

پارک مینیاتورک استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی ترکیه,دیدنی های ترکیه,تفریحات ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

در دهه 80 میلادی نخست وزیر وتور ترکیه تابستان 97قت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد. او ساخت این مرکز خرید را از روی مراکزتور ترکیه اردیبهشت 97 خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده آمریکا، شهرهای هوستون و تگزاس برگرفته است. مساحت این مرکز تور ترکیه خرداد 9777000 متر مربع می باشد. مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بتور ترکیه فروردین 97سیاری می باشد و همچنین دارای رستوران، سینما، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است. مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های ساختاری به عنوان برجسته ترین مرکز خرید جهان انتخاب شد.

مسافرین تور ترکیه می توانند خریدی دلپذیر را در این تور ترکیه بهار 97مرکز خرید تجربه کننند.

 

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول


مرکز خرید آک استانبول ترکیه

یکی از بهترین مراکز خرید  استانبتور ترکیه تابستان 97ول، مرکز خرید آک مرکز می باشد که بسیار بزرگ می باشد و طرفداران بسیاری دارد.در این متور ترکیه اردیبهشت 97رکز خرید بیش 200 فروشگاه با انواع برندهای روز ترکیه و جهان را به گردشگران و مسافرین عزیز عرضه می نماتور ترکیه خرداد 97ید.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند از 10 صبح تا 10 شب به این مجتمع تجاری بیایند و تمامی مایحتاج خود را بتور ترکیه فروردین 97ه بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایند. همچنین می توانند از رستوران های خوب آک نیز بهترینتور ترکیه بهار 97 غذاها را تهیه نمایند. 

 

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 


مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ازتور ترکیه تابستان 97 بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استاتور ترکیه خرداد 97نبول ترکیه می باشدکه در سال 2009 میلادی با مساحت زیادی  احداث گردید. این مرکز خرید بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه می باشد همچنین در این مجتمع نیز موزه یخ نیز واقع می باشد. در مرکز خرید فروم انواع فروشگاه های لوازم تور ترکیه فروردین 97خانگی با برندهای روز دنیا، انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم الکترونیکی و ... با بهترین کیفیت و قیمت عرضهتور ترکیه اردیبهشت 97 می شود.

مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند این مرکز خرید را برای خرید مایحتاج خود انتخابتور ترکیه بهار 97 نمایند و لذت ببرند.

 

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 


مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

مرکز خرید کروستور ترکیه تابستان 97ل استانبول ترکیه بسیار بزرگ می باشد و از جمله مراکز خریدی می باشد که بسیار طرفدار دارد. این مرکز خرید دارایتور ترکیه فروردین 97 مساحت ۷۶۵۰۰ متر مربع می باشد که در منطقه بکرکوی استانبول واقع است. مرکز خرید کروسل دارای ۱۱۷ مغازه، رستتور ترکیه خرداد 97وران ها و فست فود با غذاهای متنوع، سالن غذاخوری، سالن سرگرمی و سینما می باشد. از امکانات دیگر این مرکز خرید می توان به هفتتور ترکیه اردیبهشت 97 آسانسور و دوازده پله برقی که  به قسمتهای مختلف مرکز خرید دسترسی دارد، اشاره نمود.

در کروسل تفریحاتی مانند اجرای موسیقی و گالری هنری که آثار هنرمندان آماتور و حرفه ای به نمایش گذاتور ترکیه بهار 97شته می شود. مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند با مراجعه به این مرکز خرید علاوه بر داشتن خریدی خوب تفریح نیز داشته باشند.

 

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

 

مرکز خرید کروسل استانبول ترکیه

 



:: برچسب‌ها: معرفی مراکز خرید ترکیه,بهترین مراکز خرید ترکیه,مراکز خرید ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()