نوشته شده توسط : تینا

هتل قائم کیش

معرفی:هتل 3 ستاره قائم یکی از هتل های خوب کیش میباشد و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.فاصله هتل تا جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کم میباشد و درسترسی را  برای مسافران تور کیش راحت کرده است.این 3 ستاره  داراي 2 فاز 1 و 2 مي باشد.هتل قائم دارای 80 واحد اقامتی میباشد و بهترین امکانات را دارا هستند تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.هتل قائم با کادری مجرب و دوره دیده هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.این هتل در  ساعت 14 اتاق ها تحویل میدهد و ساعت 12 تخلیه میکند.

هتل قائم کیش

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی  سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، فضای سبز، خدمات باربری، شبکه پخش  فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، تور کیش هتل ترنج تیر 98 سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در  لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق،  تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب  اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل قائم کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش در رستوران هتل میتوانند از غذا های ایرانی سفارش دهند و نوش جان کنند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا کشتی یونانی:13 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیر زمینی کاریز:6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریزه:7 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک درخت سبز:8 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم:455 متر

فاصله هتل تا فرودگاه:5 کیلومتر

هتل قائم کیش


 

هتل ساها کیش

معرفی:هتل ساها یکی از هتل های 2 ستاره خوب جزیره زیبای کیش میباشد و با موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد با جاذبه های توریستی و مراکز خرید فاصله کمی دارد و  دسترسی را برای مسافران تور کیش راحت کرده است.هتل ساها علاوه بر امکانات خوبی که در اختیار مسافران عزیز تور کیش قرار میدهد هزینه کمتری نسبت به هتلهای دیگر  دارد.هتل ساها دارای اتاق های استاندارد و شیک میباشد که تمام اتاق ها بهترین امکانات رفاهی را دارا میباشند تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده  کنند.هتل ساها با کادری مجرب و دوره دیده هر روزه آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیشمیباشد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل ساها کیش

امکانات هتل:جکوزی، سونا، نزدیکی به مراکز تجاری، استخر، فست فود، تاکسی سرویس، نزدیکی به ساحل، اینترنت، رستوران، سرویس ایرانی، سیستم اعلام حریق،  لابی، تلفن در لابی، سرویس بهداشتی در لابی، پذیرش 24 ساعته،سرویس بهداشتی در لابی، تلویزیون در لابی، کافی شاپ، نمازخانه

هتل ساها کیش

امکانات اتاق:صبحانه، روم سرویس ،  سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق،   تلویزیون در اتاق ، نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ،  لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم  گرمایش و سرمایش

هتل ساها کیش

رستوران هتل:هتل ساها دارای رستورانی با رفیت 70 نفره میباشد و بهترین غذا های دریایی و ایرانی را برای مسافران عزیز تور کیش آماده و سرو میکند.

هتل ساها کیش

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

 هتل ساها کیش


 

هتل فانوس کیش

معرفی:هتل 3 فانوس یکی از هتل های خوب جزیره زیبای کیش میباشد که در خیابان میرمهنا در سال 1376 ساخته شده است و در سال 1395 بازسازی شده است.این هتل  3 ستاره در 2 طبقه دارای 40 واحد اقامتی میباشد و تمام واحد ها بهترین امکانات را دارا میباشند تا مسافران تور کیش در طول اقامت بتوانند براحتی استفاده کنند.پرسنل ها و  کارکنان خوش برخورد هتل دوره دیده و مجرب هستند و 24 ساعته آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.این هتل 3 ستاره دکوراسیون داخلی زیبای دارد  و امکانات خوبی را در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل فانوس کیش

امکانات هتل:لابی، صندوق امانات، نمازخانه، فتوکپی، فکس، پرینتر، زنگ هشدار، گشت نیم روزی، چایخانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز، زمین تنیس، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش تور کیش هتل ترنج تابستان 98 ، ترانسفر رفت با هزینه، اتاق تلفن، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، شبکه  پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در  لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات

امکانات اتاق:روم سرویس، IPTV،  صبحانه، یخچال، مبلمان، دراور، آباژور، میزتحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ  وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل فانوس کیش

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا بازارماهی فروشان:10 دقیقه

فاصله هتل تا شهر  تاریخی حریره:10-15 دقیقه

فاصله هتل تا بولینگ مریم:12 دقیقه

فاصله هتل تا کشتي يوناني:12 دقیقه

فاصله هتل تا پارک شهر کیش:12 دقیقه

فاصله هتل تا پارک دلفین ها کیش:21 دقیقه

فاصله هتل تا مسجد ماشه:11 دقیقه

هتل فانوس کیش


هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

معرفی:هتل آپارتمان قصر آرمانی یکی از هتل آپارتمان های خوب جزیره کیش میباشد که در پشت بازار مروارید ساخته شده است.دسترسی این هتل به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید بسیار راحت میباشد.اتاق های هتل استاندارد هستند و مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد تا در طول اقامتشان بتوانند استفاده کنند و لذت ببرند.کارکنان و خدمه این هتل آپارتمان با برخورد خوب 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

امکانات هتل:پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، ترانسفر رايگان فرودگاه، فضاي سبز، آسانسور، کرایه اتومبیل، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، صندوق امانات ،  سیستم اعلام حریق، لابی، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط،پذیرش 24 ساعته

امکانات اتاق:روم سرویس، یخچال، دراور، چای ساز، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، لوازم بهداشتی، دمپایی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق،  سیستم اطفاء حریق دراتاق ،  امکان پخت و پز، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،  سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

رستوران هتل:مسافران تور کیش در رستوران این هتل میتوانند از غذا های ایرانی که با مواد غذای با کیفیت آماده و سرو شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا اسکله تفریحی:7 دقیقه

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید:5 دقیقه

فاصله هتل تا کشتی یونانی:22 دقیقه

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز:13 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه:7 دقیقه

فاصله هتل تا پارک دلفین‌ها:15 دقیقه

هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل دیدار کیش

هتل دیدار کیش از هتل های تک ستاره کیش و وابسته به مخابرات است که به تازگی بازسازی شده و نزدیک بازار عرب هایکیش واقع شده است. هتل دیدار از مرکز جزیره کیش دور است اما به اسکله میرمهنا نزدیک است. این هتل دارای 52 اتاق و 140 تخت می باشد. امکانات هتل  تور کیش تیر 98 دیدار شامل رستوران، کافی شاپ، لابی، نمازخانه، یخچال، تلویزیون و ماهواره می باشد.


هتل فانوس کیش

هتل فانوس در دسته هتل های 2 ستاره کیش است. این هتل صرفاً پذیرای مسافرین خارجی هستند که برای تمدید ویزا به جزیرهکیش سفر می کنند. هتل فانوس برای آن دسته از گردشگران تور کیش که تمایل دارند به مراکز خرید و بازارهای کیش نزدیک باشند مناسب نیست زیرا این هتل از مراکز خرید جزیره فاصله زیادی دارد. امکانات هتل فانوس کیش رستوران، کافی شاپ، مینی بار، صندوق امانات، سالن ورزشی، بیلیارد، فضای سبز، تاکسی سرویس، خشکشویی و ماهواره می باشد.


هتل آسیا کیش

هتل آسیا یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش که در بلوار خاتم واقع شده است. این هتل پذیرای گردشگران خارجی است که دارای ویزای کیش می باشند. هتل آسیا کیش دارای 19 باب اتاق می باشد که قیمت ارزان و مناسبی دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه 20 دقیقه و تا مرکز شهر 15 دقیقه می باشد. هتل آسیا دارای رستوران، کافی شاپ و فضای سبز است.


هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش یکی از هتل های 2 ستاره کیش است. این هتل دارای 28 اتاق با امکانات لازم برای گردشگران تور کیش می باشد. فاصله هتل عالی قاپو تا فرودگاه 10 دقیقه، تا مرکز خرید 5 دقیقه و تا مرکز شهر 2 دقیقه می باشد. ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه اتاق 12 است. از دیگر امکانات هتل عالی قاپو می توان به یخچال، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی و سیستم اعلام حریق اشاره کرد.

آدرس هتل: جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، هتل عالی قاپو کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل گلدیس کیش

معرفی : هتل 3 ستاره گلدیس دارای عنوان پر افتخار اولین هتل جزیره کیش است که در سال 1354 افتتاح گردیده است. در اوایل تاسیس با نام هتل سه طبقه معروف بود تا پس از انقلاب به اسم گلدیس شناخته شد.  این هتل که در سال 1395 بازسازی شده است در زمینی به مساحت 27000 متر مربع و زیربنای 6500 متر مریع قرار گرفته است. ساختمان هتل 3 طبقه است و دارای 75 واحد اقامتی می باشد.

هتل گلدیس کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته است که دارای امکانات یخچال، مبلمان، حمام ، تلویزیون، حوله و لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و صبحانه رایگان برای شما مسافران تور کیش هستند.

امکانات هتل : زمین فوتبال، زمین بسکتبال ، کتابخانه، فضای سبز، خدمات برای معلولین، لابی، گشت نیم روزی، تاکسی سرویس، خدمات تور، پارکینگ، لاندری، روم سرویس، خدمات تهیه بلیط، تشریفات ویژه

هتل گلدیس کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 70 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد. هم چنین هتل گلدیس دارای یک کافی شاپ سرپوشیده نیز می باشد.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار ایران و جنب پمپ بنزین قرار دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 5 دقیقه ، تا فرودگاه 10 دقیقه و تا ساحل نیز 10 دقیقه است.

هتل گلدیس کیش

پیشنهاد ما : هتل گلدیس یکی از هتل های مقرون به صرفه جزیره است که دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و اتاق های تمیزی دارد. در کل یک گزینه خوب برای یک سفر آرام محسوب می شود.


هتل تاپ رز کیش

معرفی:هتل 3 ستاره ساحلی تاپ رز به صورت ویلاهای ساحلی در شرق جزیره کیش واقع شده و تا دریا 1 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل به صورت سوییت هستند و کاملا بزرگ و جادار می باشند. این هتل از هتل های قدیمی جزیره است که امکانات چندانی ندارد اما نزدیکی به ساحل و مراکز خرید از نقاط مثبت هتل بشمار می آید.هتل تاپ رز کنار کیبل اسکی، پلاژ آقایان، پیست دوچرخه می باشد و مسافران تور کیش می توانند از هتل با 5 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید پردیس 1 و 2 برسند.پرسنل های هتل با مسافران عزیز تور کیش برخورد مناسب دارند و در کار خود حرفه ای هستند و همچین آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش به صورت 24 ساعته را دارند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل تاپ رز کیش

امکانات هتل:لابی،فضای سبزصندوق امانات،خدمات باربری،پذیرش ۲۴ ساعته،سیستم تهویه مطبوع،خدمات باربری،فکس،تلفن در لابی،سیستم اعلام حریق،تلویزیون در لابی،چایخانه سنتی،پارکینگ،کافی شاپ،لاندری،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی،تاکسی سرویس

امکانات اتاق:صبحانه،حمام،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،یخچال،دمپایی،مبلمان،سیستم اعلام حریق،نوع قفل درب اتاق،چای ساز،تلفن در اتاق،تلویزیون در اتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،تلویزیون،کمد لباس،رخت آویز،آباژور

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از بهترین غذا های ایران سفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا شهر زیر زمینی کاریز:7 کیلومتر

فاصله هتل تا کشنی یونانی:14 کیلومتر

فاصله هتل تا باغ پرندگان:5 کیلومتر

فاصله هتل تا بولینگ مریم:1 کیلومتر

فاصله هتل تا:حافظیه:2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه:7 کیلومتر


هتل الیت کیش

معرفی:هتل الیت کیش از هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد که اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل از لحاظ موقعیت جغرافیایی خوب و نزدیک بودن به ساحل مورد توجه گردشگران تور کیش قرار گرفته است. همچنین ساخت رستوران شیشه ای بر روی آب بر زیبایی این هتل افزوده است.اتاق های هتل استاندارد هستند و بهترین امکانات رفاهی را دارا هستند تا مسافران تور کیش بتوانند در طول اقامت براحتی استفاده کنند.این هتل 2 ستاره دارای کادری مجرب و دوره دیده تور کیش تابستان 98 میباشد که 24 ساعته آماده خدمت رسانی از مسافران تور کیش میباشند.ساعت تحویل اتاق در این هتل 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

هتل الیت کیش

امکانات هتل:کافی شاپ، لابی، پله اضطراری، تاکسی سرویس، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، آسانسور، فتوکپی، اتاق چمدان، فکس، فضای سبز، خدمات  CIP، کرایه اتومبیل، فروشگاه، پرینتر، پذیرش 24 ساعته، آتلیه، زنگ هشدار، کپسول آتش نشانی، آژانس مسافرتی، صندوق امانات

امکانات اتاق:صندوق امانات داخل اتاق، آباژور، حمام، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، تلویزیون در اتاق ، صبحانه، چای ساز، لوازم بهداشتی، یخچال، آب رایگان ، دمپایی ، اینترنت در اتاق ، پاورسوئیچ، رخت آویز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، مبلمان،کمد لباس، سیستم اطفاء حریق دراتاق، دراور، تلفن در اتاق

هتل الیت کیش

رستوران هتل:رستوران هتل با کفی شیشیه ایی بر روی آب ساخته شده است.مسافران تور کیش میتوانند در رستوران هتل از منو غذایی که شامل بهترین غذا های ایرانی میباشد شفارش دهند و نوش جان کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا فرودگاه : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 5 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 7 کیلومتر


هتل کوثر کیش

هتل تک ستاره کوثر کیش در نوار ساحلی جزیره کیش واقع شده است و دارای ساحل اختصاصی می باشد. ایت هتل دارای 24 اتاق دو تخته، سه تخته و پنج تخته می باشد. هتل کوثر به پارک دلفین های کیش نزدیک است و از ساحل زیبایی برخوردار می باشد. فاصله این هتل تا مرکز شهر 15 دقیقه و تا فرودگاه 10 دقیقه می شود. از امکانات هتل کوثر کیش شامل رستوان، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت و ... می باشد.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

رستوران گل سرخ کیش

معرفی:رستوران گل سرخ یکی از رستوران های خوب جزیره کیش میباشد.این رستوران با آشپز ها و سر آشپز های ماهر و حرفه ای یهترین غذا های ایرانی و سنتی را برای  مسافران تور کیش سرو میکند.پرسنل های خوب رستوران خوش برخورد هستند و به صورت تور کیش تابستان 98 به مسافران تور کیش و همچنین کیشوندان عزیز خدمت رسانی میکنند.غذا های این  رستوران با مواد غذایی با کیفیت و خوب آماده و پخته میشوند.این رستوران بخاطر غذا های خوشمزه اش در بین مسافران عزیز تور کیش طرفدار زیادی دارد.ظرفیت رستوران 40  نفره میباشد.

رستوران گل سرخ کیش

منو رستوران:رستوران گل سرخ دارای منو غذایی از انواع کباب، انواع خوراک، انواع غذای ایرانی، سالاد، نوشیدنی، غذا های روز میباشد و مسافران عزیز تور کیش میتوانند از  روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این رستوران از 12 ظهر تا 15 بعد از ظهر و از 8 شب تا 11:30 آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران گل سرخ کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش-صفین ، فاز F خدماتی- کوچه بابونه جنب املاک خلیفه رستوران گل سرخ

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید برای صرف غذا میتوانید به این رستوران رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنید.

رستوران گل سرخ کیش


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران خوب و قدیمی جزیزه زیبای کیش میباشد که با دکوراسیون زیبای سنتی در بین مسافران طرفدار زیادی پیدا کرده است.این رستوران  بهترین غذا ها را که سر آشپز ها و آشپز های کاملا حرفه آماده کرده اند را سرو میکند.رستوران پوریا ظرفیت 200تور کیش تیر 98  نفره دارد و مسافران عزیز تور کیش از قبل میتوانند در این  رستوران میز رزرو کنند.این رستوران با دارا بودن اینترنت رایگان بی سیم باعث شده تا مسافران و کیشوندان در طول صرف غذای به کار های اینترنتی خود نیز رسیدگی کنند.از  مهم ترین ویژگی های رستوران موسیقی زنده میباشد که بهترین لحظات را برای مسافران عزیز تور کیش به ارمغان می آورد.

رستوران پوریا کیش

منو رسنوران:پر طرفدار ترین غذا در این رستوران دیزی میباشد ولی رستوران پوریا دارای منو غذایی ایرانی ، سنتی میباشد و مسافران عزیز میتوانند غذای مورد علاقه خود را  سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران پوریا از  ظهر تا بعد از ظهر, بعد از ظهر تا شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی رستوران:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره زیبا سفر کردید حتما برای صرف غذا به این رستوران رفته و از غذا های لذیذ آن امتحان کنید بی شک شما هم جزء طرفدار های این رستوران میشوید.

رستوران پوریا کیش


رستوران انرژی کیش

معرفی:رستوران انرژری کیش از بهترین رستوران های این جزیره زیبا است که دارای موسیقی زنده با ظرفیت 500 نفری در اسکه قدیمی قرار گرفته است.این رستوران با بهترین غذا ها که با مواد با کیفیت پخته شده در کنار آن برنامه های DJشو و استندآپ کمدی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

منو رستوران:چلو کباب،جوجه بی استخوان،جوجه با استخوان،کباب برگ،کباب نگینی،زرشک پلو با مرغ،چلو ماهیچه،انواع ماهی،سوپ،سالاد،آبمیوه،نوشابه

ساعت کاری:این هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

موقعیت جغرافیایی:اسکله تفریحی قدیم، نوار ساحلی بعد از سالن همایش


رستوران دارچین کیش

معرفی رستوران : رستوران دارچین یکی از رستوران های خوب جزیره کیش است که سابقا با نام کارد و چنگال شناخته می شد.این رستوران در مرکز جزیره قرار گرفته است و با مدیریت آقای سیفی اداره می شود. پس از تغییر نام و بازسازی این رستوران کیفیت بالاتری نسبت به سابق پیدا کرده است. فضای داخلی این رستوران خیلی بزرگ نیست و در مجموع دارای 50 نفر ظرفیت است؛ اما به خوبی از آن استفاده شده است و محیط جمع و جور و دل نشینی را برای شما مسافران تور کیش به وجود آورده است. 

رستوران دارچین کیش

منو رستوران: منوی اصلی رستوران دارچین شامل انواع کباب ها،‌زرشک پلو، مرغ و بادمجان، ماهی سرخ شده و ماهی کباب می باشد که قیمت منصفانه ای دارند. علاوه بر منوی اصلی یک منوی دیگر نیز وجود دارد که غذاهای اصیل ایرانی مانند فسنجان، قیمه نثار، قیمه، لوبیا پلو، ته چین مرغ و ... را به صورت رندوم سرو می کنند. برای مطلع شدن از غذای روز بهتر است از ویتر سوال بپرسید.  هم چنین یک سالاد بار بسیار متنوع در این رستوران وجود دارد که هزینه استفاده از آن به صورت جداگانه دریافت می شود.

رستوران دارچین کیش

پیشنهاد ما : هدف رستوران دارچین ارائه غذاهایی به خوش طعمی غذاهای خانگی است؛ اگر علاقه به چنین سبک رستوران هایی با قیمت مناسب دارید پیشنهاد ما به شما رستوران دارچین است.

ساعت کاری رستوران : از 12 تا 16 برای ناهار و از 20 تا 24 برای شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش،‌میدان امیرکبیر، بلوار تهران، خیابان کوشا،‌ جنب دفتر مرکز دامون

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های ارزان کیش,رستوران های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کافه میکافه کیش

معرفی:کافه میکافه یکی از کاف های معروف جزیره کیش میباشد که بخاطر موقعیت مکانی خوب اش در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این کافه در نزدیکی ساحل قرار گرفته است.طرفیت این کافه حدودا 24 نفره میباشد.این کافه به مشتریان تور کیش خود در فضای باز اجازه استئمال دخانیات را می دهد.صندلی های کافه چوبی میباشد و به ظاهر کافه یک زیبایی خیره کنندگی داده است.تماشای مسابقات فوتبال مهم به صورت زنده در این کافه لحظات مفرحی را برای مشتریان خلق می کند.این کافه بر خلاف سایر کافی شاپ های کیش به صورت مداوم و بدون تعطیلی مشغول به کار است پس اگر در یک مناسبت خاص هوس یک فنجان نوشیدنی خوش طعم به سرتان زد، اصلا نگران نباشید. چرا که در تمام طول سال میکافه با آغوش باز از شما استقبال می نماید.

کافه میکافه کیش

منو کافه رستوران:کافه رستوران میکافه دارای منوی از انواع غذاها و نوشیدنی های ایرانی و فرنگی و انواع بستنی، انواع کیک میباشد.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند براحتی از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه میکافه هر روزه 9 صبح تا 23 شب باز میباشد و کیشوندان و مسافران عزیز تور کیش شهریور 98 در هر زمانی که بخواهند میتوانند براحتی به این کافه رستوران بروند و لحظات شادی را سپری کنند و لذت ببرند.

کافه میکافه کیش

موقعیت مکانی:کافی شاپ میکافه کیش در انتهای بلوار هنر، میدان میکا، مقابل برج میکا قرار گرفته است.

پیشنهاد ما:لیست قیمت های کافی شاپ میکافه کیش از سطح قیمتی متوسطی برخوردار بوده و دارای کیفیت مطلوبی می باشد. پیشنهاد ما به شما این است، چنانچه به میکافه رفتید، حتما یکی از دسر ها و کیک های آن را به همراه نوشیدنی امتحان نمایید. چرا که تمامی دسر ها و کیک های کافه پخت پرسنل خودشان بوده و به صورت تازه برای شما سرو می گردد.


کافه میلاژ کیش

معرفی:کافه میلاژ در واقع، شعبه دوم بِل برگر تهران است که در جزیره کیش احداث شده است.کافه میلاژ دارای فضای دنج و آرامش بخش میباشد.این کافه تنها نماینده ی رسمی و انحصاری قهوه ایلی در جزیره بوده است.این کافه یک مکان مناسب برای برگزاری جشن و تولد میباشد و همچنین این کافه پخش موسیقی نیز دارد.کافه میلاژ دارای پرسنل های خوش برخورد میباشد و هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.ظرفیت این کافه 50 نفره میباشد.همچنین مسافران عزیز میتوانند تور کیش مرداد 98 در این کافه از اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.کافه میلاژ یک پارکنیگ اختصاصی نیز دارد پس نیازی به فکر کردن در مورد جای پارک نیست میتوانید خودرو خود را در پارکنیگ پارک کرده و با خیال راحت در این کافه لحظات شادی را سپری کنید.این کافه برخلافه قیمت های متوسط خود دارای خوراکی های مختلف و گوناگونی بوده، که از طمع لذیذی برخوردارند.

کافه میلاژ کیش

منو کافه میلاژ:منو این کافه دارای انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص میباشد.مسافران محترم تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این کافه زیبا و لوکس از ساعت 8 صبح 1 بامداد آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

کافه میلاژ کیش

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ

پیشنهاد ما:کافه میلاژ یک انتخاب مناسب برای رفع خستگی و داشتن لحظات شادی را سپری کنند.


فودکورت دامون کیش

معرفی:فودکورت دامون یکی از فودکورت های معروف جزیره کیش میباشد.این مرکز خرید در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده است.فضای سبز و تراس رو به دریا این فود کورت را بسیار جذاب کرده است و در بین کیشوندان و مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این فودکورت در زمینی به مساحت 2500 متر مربع ساخته شده است.مجموعه ای وسیع با میز و صندلی و سالن مدرن و لوکس در انتظار مسافران و گردشگران تور کیش میباشد و همچنین این فودکورت تور کیش تیر 98 دارای تراسی زیبا میباشد که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این فضای زیبا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.آشپز ها و سرآشپز های این رستوران حرفه ای میباشد و بهترین غذا ها را برای کیشوندان و مسافران تور کیش سرو میکند.در غرفه غذاهای چینی میتوان پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه را دید و اینکه چه طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه میریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف میرود که برای همه بسیار جالب میباشد.ظرفیت رستوران 200 نفر میباشد.

فودکورت دامون کیش

منو رستوران:رستوران دامون دارای منو غذایی از انواع غذا های هندی، چینی، ایتالیایی، پاستای آلفردو، ماهی، فرانسوی، مکزیکی میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این فودکورت از ساعت 9 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.

فودکورت دامون کیش

موقعیت مکانی:ایران-کیش-خیابان وصال- مرکز خرید دامون-طبقه دوم

پیشنهاد ما:گردشگرانی و مسافرانی که به این مرکز خرید سفر میکنند در طول خرید در این مرکز خرید میتوانند در زمان گرسنگی به رستوران مرکز خرید رفته و از بهترین غذا های ایرانی و اروپایی نوش جان کنند و همجنین فضای زیبای این رستوران لحظات شادی را برای شما به ارمغان میاورد.

فودکورت دامون کیش


رستوران آیدین کیش

معرفی:رستوران آیدین یکی از رستوران های خوب کیش میباشد.این رستوران فضای آرام و دل نشین را برای مسافران تور کیشفراهم کرده است تا مسافران عزیز تور کیش  بتوانند از بهترین غذا های ایرانی در این رستوران سفارش دهند و نوش جان کنند.این رستوران در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد.فضای این رستوران کاملا سنتی  میباشد به گونه ای که در میان باغ سرسبز و زیبای رستوران راه های مارپیچ مانند سنگی، مشتریان را به سوی تخت های سنتی، آلاچیق های بزرگ و میز های چندین نفره که  در میان گیاهان سرسبز و زیبا چیده شده اند، راهنمایی می کند.پرسنل های رستوران آیدین با لبخند و رعایت رسوم، با آغوش باز از تمامی مسافران تور کیش استقبال کرده و  آماده برطرف کردن خواسته ها و نیازهای آنها می باشند.

رستوران آیدین کیش

منو رستوران:رستوران آیدین دارای من غذایی صبحانه های ایرانی سرد و گرم، غذاهای سنتی، غذا های ایرانی میباشد که تمام غذا ها با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و  سرو میشوند.

ساعت کاری:این رستوران از صبح تا ظهر و از بعد از ظهر تا شب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

رستوران آیدین کیش

پیشنهاد ما:اگر به این جزیره کیش سفر کردید میتوانید به این رستوران رفته و از بهترین غذا های آن نوش جان کنید.کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی میباشد.

موقعیت مکانی:جزیره کیش-صفین-بازاچه خدماتی شقایق

رستوران آیدین کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: رستوران های کیش,بهترین رستوران های کیش ,رستوران های خوب کیش,رستوران های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

باشگاه سوارکاری در کیش

یکی از تفریحاتی که هرساله تعداد زیادی از مسافران تور کیش را از سراسر ایران به خود جذب می کند،اسب سواری در سواحل نیلگون خلیج فارس می باشد،این باشگاه در شمال جزیره کیش در سال 1372 برای برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس تاسیس شد و تا سال 1374 وضعیت محوطه سازی، ساخت مانژها و اصطبل های آن به كیفیت قابل قبولی رسید.در حال حاضر، ساخت پیست كورس، احداث قسمتی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد، فضای سبز و ساخت جایگاه های لازم سبب شده است كه این باشگاه قابلیت میزبانی مسابقات اسب دوانی كشوری را داشته باشد. به طوری كه اواخر سال 1376، 40 دوره مسابقه تور کیش شهریور 98 بزرگ كورس(جایگاه ویژه برای اسب ها قبل از شروع مسابقه است كه با شروع مسابقه، در مقابل هر اسب باز می شود) برای نخستین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش راه اندازی شده است.این باشگاه همکنون 50 راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون، درهشوی و عرب را دارا می باشد.

 باشگاه سوارکاری در کیش


پارک خانواده کیش

یکی دیگر از مکان های تفریحی کیش پارک خانواده کیش می باشد که این پارک در منطقه میرمهنا واقع شده است. این پارک دارای امکاناتی همچون آمفی تئاتر، رینگ دوچرخه سواری، آبنمای اینتراکتیو، حوضچه، زمین بازی، زیمت بدمینتون، تنیس روی میز، آلاچیق، پارکینگ و سایبان چادری می باشد.تور کیش مرداد 98 به مسافران و گردشگران تور کیش پیشنهاد می کنیم مه به پارک خانوده کیش بروند و لحظات خوشی را در کنار خانوداه سپری نمایند.

پارک خانواده کیش

پارک خانواده کیش


اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش دارای طول 860 متر و عرض 160 متر می باشد که شامل 5 برج در کیش است. و با سرعتی به میزان 28 تا 62 کیلومتر در ساعت و در یک زمان می تواند به 12 نفر همزمان سرویس دهی دهد. این مکان برای برپایی مسابقات داخلی و خارجی مناسب می باشد زیرا مطابق با استاندارهای بین المللی و آخرین فن آوری روز ایجاد شده است. اسکی کابلی کیش علاوه بر امکانات ورزشی امکاناتی همچون رستوران، کافی شاپ و آلاچیق دارد. این مجموعه به دلیل قرار گرفتن در ساحل زیبا نمای فوق العاده زیبایی را برای گردشگران و مسافران تور کیش به نظاره در می آورد.

اسکی کابلی کیش

اسکی کابلی کیش


جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش جزیره ای خالی از سکنه و آرام با ساحلی شنی و تخته سنگهای زیبا محلی مناسب برای تفریح و شنا در ساحل و گرفتن حمام آفتاب می باشد. این جزیره از نظر سیاحت و ایرانگردی از زیر مجموعه های کیش است که گردشگران زیادی را جذب کرده است. محیط زیست جزیره هندورابی به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی همچون پرندگان کوچک، پرندگان مهاجری مانند باز و شاهین و انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می شوند. فعالیت اقتصادی اکثر اهالی این جزیره که تعداد انها کمتر از 100 خانوار می باشد صید و غواصی است.

جزیره هندورابی کیش

جزیره هندورابی کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,مکان های گردشگری کیش,بهترین تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

کشتی داما کیش

معرفی:کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در یکی از شب های پاییزی سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد.به علت آبگرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد اما از درخواست کمک سر باز زد صبح روز بعد به علت نامشخصی غرق شد و برای همیشه به اعماق آبهای خلیج فارس رفت و معامای خود را نیز به زیر آب برد. در تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد که به مدارک کشتی داما دستبرده شده و این کشتی را 10 سال جوانتر از تاریخ ساختش معرفی کرده اند این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار آن که سینک آشپزخانه ، سرامیک و تخته‌ بود توسط شرکت‌ های بیمه ای بود . کشتی داما پس از گذشت مدتی کوتاه که در اعماق آبهای خلیج همیشه فارس است تبدیل به زیستگاهی مصنوعی برای آبزیان و همچنین یک سایت جدید برای غواصی شده.غواصی در اطراف این مغروق که در فاصله 4 مایلی از جزیره به پهلوی راست خود خوابیده است، نیاز به تبحر خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده الزامیست.ورود به بدنه کشتی از طریق پنجره کابین فرماندهی امکان‌پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن شما را به آشپزخانه و خوابگاه هدایت می‌نماید پروانه کشتی نیز که مکان مناسبی جهت عکاسی به شمار می‌رود در عمق 30 متری قرار دارد از آبزیان این منطقه می‌توان خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو و نیز اژدرماهیان را نام برد دستیابی به این کشتی مغروق که مکان زیبا و مناسبی برای آموزش دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده می‌باشد فقط با قایق‌های غواصی امکانپذیر می باشد.این کشتی غرق شده امروزه یکی از جاذبه های گردشگری کیش میباشد که هر روزه تعداد گردشگران تور کیش که به بازدید این کشتی میروند رو به افزایش میباشد.

کشتی داما کیش


آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش

معرفی:مجموعه آوای خلیج فارس با زیربنایی به وسعتی در حدود 20 هزار متر مربع مساحت ساحلی و 15 هزار متر مربع مساحت دریا به همراه 1400 مترمربع اسکله هلالی به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه می باشد که در شمال شرقی جزیره کیش و بهترین نقطه نزدیک اسکله تفریحی جزیره کیش احداث شده است.مجموعه آوای خلیج فارس برای سازگاری با محیط زیست بومی منطقه به شکل ستاره دریایی طراحی شده است.این مجموعه دارای لیزرشو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و ربات های پیشرفته میباشد.مسافران عزیز تور کیش میتوانند در طول سفر به این جزیره زیبا و تاریخی میتوانند از این مجموعه دیدن کنند و لحظات شادی را سپری کنند.با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و شرایط آب و هوایی جزیره و جشنواره تابستانی پیش رو، این مجموعه به امکانات پیشرفته جهت خنک سازی محوطه تجهیز می شود. همچنین در این آبنما نازل های پرتاب کننده آب تا ارتفاع 60 متر نصب خواهد شد تا مسافران تور کیش در فصل گرما بتوانند به راحتی از این مجموعه زیبا دیدن کنند.

آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش

امکانات آبنمای موزیکال:سالن کنسرت 3 هزار نفره، سالن‌های چند منظوره 600 نفره، آمفی تئاتر 500 نفره، سالن سینمای 200 نفره، کارگاه دکور و لباس و اتاق‌های گریم، رستوران، کافی شاپ، اسکله تفریحی، باغ گل‌ها، سرزمین یخی، گیم لندز و کلوپ کودکان میباشد.

آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش


اسکوتر برقی کیش

معرفی:اسکوتر برقی یا همان دوچرخه برقی یکی از بازی های مفرح جزیره کیش میباشد که میتوانید آنها را کرایه کرده و در مسیر دوچرخه سواری از آن استفاده نمایید.اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید.نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و اگز کامل شارژ شده باشد تا یک ساعت میتوانید براحتی به گشت و گذار بپردازید.این بازی هیجان انگیز برای خانم ها و آقایون مسافران تور کیش قابل استفاده میباشد.بعضی  از  این مراکز کرایه ای اسکوتر و موتورسیکلت ها ، مدل سه چرخه آن را هم دارند. این موتورها در مدل های مختلف، قدرت و قیمت مختلفی دارند. برخی از آن ها قادرند تا ۱۱۰کیلومتر را با یک بار شارژ با سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر در ساعت طی کنند.با سفر به این جزیره زیبا و تاریخی میتوانید از این اسکوتر برقی ها استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرید.

اسکوتر برقی کیش

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

1.به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه

2.دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.

3.داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.

4.خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.

5.ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت. 

اسکوتر برقی کیش

مواردی که در هنگام استفاده باید رعایت شود:

1.حتما از سمت راست حرکت نمایید.

2.با سرعت زیاد نرانید.

3.مراقب کودکان و سالمندان باشید.

4.زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.


بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال جز یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش میباشد که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در طول اقامتشان برای تفریح از این بیگ بال ها استفاده کنند.بیگ بال همانطور که از اسمش مشخص است توپی بزرگ از جنس پلاستیک میباشد تور کیش تابستان 98 که با رفتن در این توپ ها میتوانید روی آب معلق شوید حتی دوست یا خانواده شما میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.این بازی محیج طرفدار زیادی دارد هر روزه در بین مسافران تور کیش طرفدار ها بیشتر و بیشتر هم میشوند.در این توپ های بزرگ حتی دو نفر هم جا میشود که در این صورت کنترل آن بسیار راحت میشود و میتوان لحظات خوبی را در آن ها سپری کرد.هزینه این بیگ بال ها نسبت به مدت زمان استفاده از آن ها متغیر است.

بیگ بال کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش,تفریحات کیش,جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل خاتم کیش

معرفی:هتل خاتم از هتل های 1 ستاره جزیره زیبای کیش میباشد.این هتل 1 ستاره در نزدیکی بازار عربها قرار گرفته است.هتل خاتم مقرون به صرفه بوده و برای مسافران تور کیش که نمیخواهند هزینه زیادی برای اقامت خود در این جزیره داشته باشند تور کیش مرداد 98 پیشنهاد میشود.این هتل 1 ستاره امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران تور کیش فراهم کرده تا در طول اقامت خود از این خدمات و امکانات رفاهی استفاده کنند و تجربه یک سفر خوب را برای خود به یادگار بگذرانند.کارکنان و پرسنل این هتل مجرب و دوره دیده هستند و همچنین شبانه روزی آماده خدمت رسانی از مسافرین عزیز تور کیش میباشند.

امکانات هتل:فضای سبز،اینترنت،رستوران،کافی شاپ،پارکینگ، صندوق امانات، لابی،پذیرش 24 ساعته، میز و صندلی در لابی،سرویس بهداشتی در لابی،روم سرویس، لاندری،صندوق امانات

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق،سیستم گرمایش و سرمایش،لوازم بهداشتی،مبلمان،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،تلویزیون،صبحانه،کمد لباس،تلفن در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،میزتحریر،دمپایی،یخچال،حمام، نوع قفل درب اتاق

رستوران هتل:رستوران این هتل بهترین غذا های که با بهترین مواد غذایی مرغوب آماده شده اند را برای مسافران تور کیش سرو میکند.

موقعیت جغرافیایی:فاصله هتل تا فرودگاه:10 دقیقه


هتل بین المللی کیش کیش

معرفی : هتل 5 ستاره بین المللی کیش کیش کار خود را در بهار  تور کیش شهریور 98 سال 96 به عنوان بزرگترین هتل 5 ستاره کشور در زمینی به مساحت 16000 متر مربع آغاز کرد. ساختمان زیبای این هتل در 14 طبقه ساخته شده است و در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار دارد. تعداد 338 واحد اقامتی در این هتل وجود دارد که خدمات آن ها به صورت BB ارائه می شود.

هتل بین المللی کیش کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع یک تخته ، دوتخته، سه تخته و سوئیت هستند که باید توجه داشته باشید که اتاق های یک تخته فاقد پنجره هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ اینترنت بی سیم رایگان، تلفن‌،‌ مبلمان و حمام با لوازم بهداشتی برای شما مسافران تور کیش وجود دارد.

امکانات هتل : فضای سبز‌، زمین تنیس، گشت نیم روزی، سالن ورزشی، جکوزی، سونا، استخر، سالن ماساژ، کافی شاپ، خدمات تور، آتلیه عکاسی،‌ خدمات برای معلولین، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، رمپ

هتل بین المللی کیش کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 200 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:30 تا 10 صبح است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا جزیره کیش قرار گرفته است و فاصله آن تا ساحل تنها 700 متر می باشد. این هتل تا مراکز خرید کیش فاصله کمی دارد و تا فرودگاه بین المللی کیش نیز 6.6 کیلومتر فاصله دارد.

هتل بین المللی کیش کیش

پیشنهاد ما : این هتل با بهره مندی از بهترین موقعیت مکانی در جزیره کیش و ارائه چشم انداز دریا و جزیره در اتاق های خود به یکی از مکان های مناسب برای اقامت بدل شده است.


هتل میراژ کیش

معرفی : هتل میراژ یکی از هتل های 5 ستاره و جدید التاسیس جزیره کیش است که در فروردین ماه سال 1397 خورشیدی به بهره برداری رسید. ساختمان مثلثی شکل و زیبای این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در قسمت محوطه هتل فضای سبز قرار گرفته است که در آن مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی نیز برای شما مسافران گرامی تور کیش و مهمانان مقیم این هتل وجود دارد. در مجموع هتل میراژ دارای 177 اتاق است. 

هتل میراژ کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع اتاق استاندارد و جونیور سوئیت هستند که نمای رو به دریا یا جزیره دارند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون صفحه تخت،‌ مبلمان، دراور، میز تحریر، کمد لباس، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، تلفن ، اینترنت بی سیم رایگان و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : استخر، سونا، جکوزی،‌ سالن ورزشی، بیلیارد،‌ کافی شاپ ، روم سرویس، لاندری، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسات، آمفی تئاتر، ترانسفر فرودگاهی رایگان

هتل میراژ کیش

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه همکف فرار گرفته است و غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می کند. سالن مخصوص صبحانه خوری هتل میراژ نیز در طبقه اول قرار گرفته و از ساعت 7:30 تا 10 صبح، صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار دریا جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله هتل از ساحل تنها 800 متر است و از فرودگاه بین المللی جزیره کیش 10 دقیقه فاصله دارد. فاصله هتل تا مراکز خرید جزیره نیز بسیار کم است و می توانید با پای پیاده به خرید بروید.

هتل میراژ کیش

پیشنهاد ما : هتل میراژ در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است. هم چنین اگر نظافت هتل و رفتار کارکنان برای شما اهمیت زیادی دارد ما به شما هتل میراژ را پیشنهاد می کنیم.


هتل ویدا کیش

معرفی : هتل ویدا یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره کیش است که در مدت کوتاهی که از افتتاح آن می گذرد بسیار معروف شده است. این هتل دارای ساختمانی بسیار زیبا است که در 9 طبقه ساخته شده است و اطراف آن را فضای سبز فرا گرفته است. این هتل در اواخر سال گذشته در بلوار موج افتتاح شد و تا کنون مسافران تور کیش زیادی اقامت خود را در آن گذرانده اند. در این هتل 144 اتاق وجود دارد.

هتل ویدا کیش

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته، سه تخته و سوئیت می باشد که دارای امکانات یخچال،‌ تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار با آب رایگان، کمد لباس، رخت آویز، حمام با لوازم بهداشتی، تلفن و اینترنت می باشند. در سوئیت های لوکس این هتل جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.

امکانات هتل : لابی ، آژانس مسافرتی، سالن کنفرانس،‌ کافی شاپ، استخر،‌سونا، جکوزی،‌سالن بیلیارد، باشگاه بدنسازی، خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان، پذیرش 24 ساعته،‌ خشکشویی، خدمات خانه داری، خدمات اتو، سرویس وی آی پی، خدمات تور،‌ خدمات تهیه بلیط

هتل ویدا کیش

رستوران هتل : رستوران هتل ویدا در طبقه اول قرار گرفته و دارای ظرفیت 250 نفر می باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شوند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان سنایی و بلوار موج جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله آن تا فرودگاه بین المللی کیش 6 کیلومتر است و تمامی مراکز خرید جزیره در اطراف آن قرار گرفته است. 

هتل ویدا کیش

پیشنهاد ما : این هتل نوساز با امکانات بسیار زیاد و کامل، مکان بسیار مناسبی برای اقامت و گذراندن یک تعطیلات لوکس است.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل کوروش کیش

معرفی:هتل کوروش یکی از هتل های 5 ستاره معروف و پرطرفدار جزیره زیبای کیش میباشد.این هتل زیبا در کل خاورمیانه با نام هتل سبز شناخته میشود و با موقعیت مکانی عالی اش به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید کیش فاصله کمی دارد.هتل کوروش در 16 طبقه دارای 198 واحد اقامتی میباشد که تمام واحد ها مجهز به بهترین امکانات رفاهی برای مسافران تور کیشهستند تا در طول اقامت در این مجتمع زیبا بتوانند به راحتی استفاده کنند.هتل کوروش با استفاده از انرژی خورشیدی انرژی مصرفی خود را تامین میکند و به همین دلیل در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده است.این هتل 5 ستاره دارای کادری مجرب و حرفه ای تور کیش تابستان 98 میباشد که 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافرانو گردشگران تور کیش میباشند.با انتخاب این مجتمع 5 ستاره میتوانید یک سفر به یادماندنی و رویایی را تجربه کنید.

هتل کوروش کیش

امکانات اتاق:سیستم گرمایش و سرمایش، امکان شارژ وسایل  الکترونیکی،  صبحانه، یخچال، سیستم اطفاء حریق  در اتاق، حمام، تلویزیون در اتاق، پاورسوئیچ، مبلمان،  دراور، چای ساز/ قهوه ساز، لوازم بهداشتی، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی، IPTV، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، نوع قفل درب  اتاق، صندوق امانات داخل اتاق،  تلفن در اتاق، اینترنت در اتاق، آباژور، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل کوروش کیش

امکانات هتل:لابی، تلفن در  لابی، سونا، تلویزیون در لابی،آسانسور، صندوق امانات، شبکه پخش  فیلم، پذیرش ۲۴ ساعته، فروشگاه، تاکسی سرویس، آتلیه، آژانس  مسافرتی،  جکوزی،سنسورهای دود یاب/ضد  حریق، پله اضطراری، فتوکپی، خدمات باربری، فکس، پرینتر، لاندری، زنگ  هشدار، کافی  شاپ، اتاق چمدان، فضای سبز،  سیستم تهویه مطبوع،  سرویس  بهداشتی ایرانی در لابی، دستگاه واکس  کفش، خدمات CIP، کپسول آتش تور کیش تیر 98  نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، کرایه  اتومبیل (بدون راننده)، پارکینگ، استخر، خدمات خانه  داری ،خدمات تهیه بلیط، مینی بار با هزینه، اینترنت در لابی ،سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

هتل کوروش کیش

رستوان هتل:هتل کوروش با فراهم کردن فضای دل نشین بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران عزیز تور کیش سرو میکند.

هتل کوروش کیش


هتل آپارتمان احتشام کیش

معرفی:هتل آپارتمان احتشام از هتل آپارتمان های خوب جزیره زیبای کیش میباشد که در شهرک صدف واقع شده است.موقعیت مکانی این هتل دسترسی را به جاذبه های گردشگری و مراکز خرید های کیش راحت و آسان است.اتاق های استاندارد و لوکس این هتل آپارتمان مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.مسافرین عزیز در طول اقامت میتوانند از این امکانات استفاده کنند و اقامت خوبی را در این هتل آپارتمان تجربه کنند.کارکنان و خدمه این هتل حرفه ای هستند و 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.این هتل علاوه بر ارائه بهترین خدمات و امکانات رفاهی هزینه بسیار مناسبی دارد و مسافرینی که نمیخواهند هزینه اقامتشان زیاد باشد این هتل آپارتمان انتخاب مناسبی برای آنها میباشد.ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت تخلیه 12 میباشد.

امکانات اتاق:کمد لباس،روم سرویس،تلویزیون در اتاق،سیستم تهویه مطبوع دراتاق،سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق،اینترنت در اتاق،سیستم اطفاء حریق دراتاق،لوازم بهداشتی،یخچال،دراور،دمپایی،چای ساز،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،بالکن،امکان پخت و پز،رخت آویز،سیستم گرمایش و سرمایش،سرویس بهداشتی ایرانی در اتاق

امکانات هتل:لابی،پارکینگ،صندوق امانات،آشپزخانه،تاکسی سرویس،پذیرش ۲۴ ساعته،اتاق چمدان،صرافی،کپسول آتش نشانی،فضای سبز،سیستم اعلام حریق،خدمات تهیه بلیط،کرایه اتومبیل،تلویزیون در لابی،خدمات خانه داری،اینترنت در لابی

رستوران هتل:مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذا را سفارش دهند و نوش جان کنند.


هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش

معرفی:هتل آپارتمان قصر آرمانی کیش یکی از لوکس ترین هتل آپارتمان های جزیره زیبای کیش میباشد که در شهرک صدف واقع شده است.این هتل آپارتمان موقعیت مکانی خوبی دارد تا مسافران تور کیش بتوانند به راحتی به جاذبه های گردشگری و دیدنی های این جزیره تاریخی دسترسی راحتی داشته باشند.این هتل آپارتمان دارای 8 واحد اقامتی برای مسافرین تور کیش میباشد.اتاق های هتل بسیار استاندارد هستند و دکوراسیون زیبا و شیکی دارند همچنین تمام اتاق ها مجهز به تمامی امکانات رفاهی برای مسافران و گردشگران تور کیش میباشند تا در طول اقامت بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.پرسنل و خدمه این هتل آپارتمان حرفه ای و دوره دیده هستند و شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز تور کیش میباشند.این هتل ساعت 15 اتاق ها را تحویل میدهد و ساعت 14 تخلیه میکند.

امکانات هتل:اینترنت،پذیرش 24 ساعته،تلویزیون درلابی،سرویس بهداشتی در لابی،مبل در لابی،کارکنان مسلط به زبان های عربی و انگلیسی،دسترسی آسان صندلی چرخدار،آسانسور،پارکینگ رایگان،دسترسی راحت به مراکز خرید،لابی

امکانات اتاق:سرویس بهداشتی،حمام با لوازم بهداشتی،سیستم تهویه مطبوع،تلویزیون،چای ساز/قهوه ساز،حوله،لوازم بهداشتی،میز لوازم بهداشتی،تخت،مبلمان،کمد لباس،دراور،آباژور،میز لوازم آرایش،امکان شارژ وسایل الکترونیکی،دمپایی

رستوران هتل:رستوران هتل غذا های ایرانی را برای مسافرین عزیز تور کیش سرو میکند همچنین مسافران میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و میل کنند.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا مرکز خرید مروارید:5 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا کشتی یونانی: 22 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا بازار عرب‌ها: 14 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا مرکز خرید مرجان: 12 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا فرودگاه: 7 دقیقه با ماشین


هتل ساها کیش

معرفی:هتل ساها از هتل های 2 ستاره تازه تاسیس جزیره کیش میباشد که با توجه به امکاناتی که در اختیار مسافرین تور کیش قرار میدهد قیمت بسیار مناسبی دارد.این هتل 2 ستاره دارای اتاق های استاندارد میباشد که طراحی و دکوراسیون فوق العاده زیبایی دارند و همچنین مجهز به امکانات رفاهی برای مسافران تور کیش میباشد.هتل ساها بهترین خدمات و امکانات رفاهی را برای مسافران تور کیش فراهم کرده است تا در زمان اقامت در این هتل لحظات خوبی را برای خود و خانواده خود ثبت کنند.دسترسی این هتل به مراکز خرید و مراکز گردشگری جزیره زیبای کیش بسیار راحت است.پرسنل هتل دوره دیده و مجرب هستند و همچنین مسلط به زبان انگلیسی میباشند.

 

امکانات هتل:لابی،ترانسفر رفت با هزینه، تلویزیون در لابی،نمازخانه، فضای سبز، سیستم اعلام حریق، اینترنت در لابی، تلفن در لابی،  سرویس بهداشتی درلابی،  پذیرش 24 ساعته ، استخر ، سونا ، جکوزی

امکانات اتاق:روم سرویس ،سیستم تهویه مطبوع دراتاق ،  یخچال،  تلفن در اتاق، تلویزیون در اتاق،نوع قفل درب اتاق ،  پاورسوئیچ،  تلویزیون ،صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان ، حمام ،  دراور ، لوازم بهداشتی،  اینترنت در اتاق ، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق ،  آباژور ،دمپایی ، سیستم اطفاء حریق دراتاق،  سیستم گرمایش و سرمایش، صبحانه،کمد لباس

رستوران هتل:رستوران هتل ساها بهترین غذا های دریایی و کبابی را برای مسافران تور کیش سرو میکند.ظرفیت رستوران نیز 70 نفر میباشد.

موقعیت جغرافیایی:

فاصله هتل تا فرودگاه : 7 کیلومتر

فاصله هتل تا  پارک دلفینها : 6 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر باستانی حریره : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر زیرزمینی کاریز : 8 کیلومتر

فاصله هتل تا مسير ويژه دوچرخه سواری : 9 کیلومتر

فاصله هتل تا اسکله تفریحی : 2 کیلومتر

فاصله هتل تا کشتی یونانی : 15 کیلومتر

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,معرفی هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

آکواریوم عظیم دبی مال

در مرکز خرید دبتور دبی بهار 97ی مال، آکواریوم عظیمی وجود دارد که بزرگترین آکواریوم جهان می باشد و از حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن آکواریوم ها استفاده شده است. در این آکواریوم از انواع موجودات، آبزیان و خزندگان وجود دارد. مهمترین قسمت این آکواریوم تونلی به طتور دبی تابستان 97ول 51 متر و ارتفاعی به عمق 11 متر دارد که بسیار شگفت انگیز و دیدنی است. گفتنی است که در این آکواریوم رزرو تور دبی۳۳۰۰۰ حیوان زنده که بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره‌ماهی یافت می شود. 

در کنار بازدید از این آکواریوم جالب مسافرین تور دبی می توانند به خرید خود برسند. در این آکواریوم قسمتی به نام باغ وحش دریایی وجود دارد که شامل سمور آبی، اختاپوس بزرگ اقیانوسی، کروکودیل، شیر ماهی، اسبتور دبی خرداد 97 آبی، انواع خرچنگهای بسیار بزرگ، ستاره دریایی، عروس دریایی، پنگوئن، ماهی های متنوع و رنگارنگ، لاک پشت و ... می باشند. با خرید بلیط این آکواریوم برای خود و خانواده می توان یه سفر به یادماندنی را رقم زد.

آدرس: جاده شیخ زاید، خیابان دوحه، مرکز خرید تور دبی اردیبهشت 97دبی مال

ساعات بازدید: شنبه تا جمعه از  10 صبح تا 12 شب

 

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 

آکواریوم عظیم دبی مال

 


خور دبی

آبراهی که از دریا به خشکتور دبی بهار 97ی کشیده شده است و دبی را به دو نیم تقسیم کتور دبی تابستان 97رده است، خور است. این آبره جلوه ای زیبا و ویژه به شرتور دبی اردیبهشت 97 بخشیده که دیدن آن خالی از لطف نیست. در سال 1954 حاکم وقت دبی دستور به عریض کردن این آبراه داد تا مکانی برای کناره گیری لنج ها و کشتی های بار بری باشد.

هر ساله در این آب راه تعداد زیارزرو تور دبیدی کشتی باربری به صادرات واردات محصولات به ایران و کشور های اطراف و تور دبی خرداد 97همچنین هند و افریقا مشغول هستند. گفتنی است که قایق های چوبی و کشتی های وجود دارد تا مسافرین عزیز تور دبی در آن سوار شوند و زیبایی دبی را از دور تماشا کنند. هزینه بلیط این قایق ها برای یک ساعت 40 تا 50 درهم میباشد.

 

 

خور دبی

 

خور دبی

 


باغ وحش دبی

باغ وحش دبی یکی از قدیمیتور دبی بهار 97 ترین باغ وحش های شبه جزیره عربستان است که انواع و اقسام گونه های وحشی و گربه سانان نژاد عربی را در  آن پوشش می دهند. در منطقه جمیرای دبی به مساحت دو هکتار این باغ وحش واقع شده است. 

در این باغ وحش آکواریومی وجود دارد که آبزیانی همچون دلفین پرورش متور دبی تابستان 97ی دهند. جالب است که در این باغ وحش 230 گونه از حیوانات سراسر جتور دبی اردیبهشت 97هان را جمع آوری کررزرو تور دبیده اند که 248 تای آنها پستاندار هایی نظیر روباه، شیر، پلنگ، کفتار، یوزپلنگ امریکایی، جوجه تیغی، شامپانزه و ... می باشند و همچنین گونه های وحشی همچون گربه سیاه گوش، ببر بنگال و... .

مدیریت این باغ وحش نیز با شهرداری دبی می باشتور دبی خرداد 97د. بازدید از این باغ وحش برای مسافرین تور دبی بسیار دلچسب خواهد بود.

آدرس: امارت متحده عربستان،دبی، خیابان جومیرا، خیابان ۵۱، باغ وحش دبی

 

 

باغ وحش دبی

 

باغ وحش دبی

 


پارک صفا دبی

در مرکز شهر دبی پارکی قرار گرفته است کهتور دبی بهار 97 قدیمی ترین پارک دبی محسوب میشود. پارک صفا در گذشته مکانی برای اسکان مهاجران غیرقانونی جنوب آسیا بود که بعد از مدتها مورد عفو دولت دبی قرار گرفت و تصمیم گرفتند تا پارکی را احداث کنند تا مهاجران مکانی براتور دبی تابستان 97ی بهداشت و اسکان داشته باشند. اما امروزه با توجه به پیتور دبی اردیبهشت 97شرفت روزافزون شهر دبی این پارک تبدیل به مکانی مورد توجه برای مردم و مسافرین تور دبی شده است که مناسب برای تمام سنیرزرو تور دبین است. پارک صفا دارای زمین های بازی برای کودکان و همچنین راه هایی مختص پیاده روی و دوچرخه سواری می باتور دبی خرداد 97شد. 

پارک صفا به برج خلیفه و مراکز خرید نزدیک است و مسافرین عزیز می توانند در این پارک استراحت و تفریح کنند. 

 

 پارک صفا دبی

 

پارک صفا دبی

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,بهترین تفریحات دبی,آکواریوم عظیم دبی مال,خور دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 اسفند 1396 | نظرات ()